Rólam


_mg_6938a_1.jpg

Facebook

Címkék

Címkefelhő
2008.02.24. vasárnap

VKF! XIII.- Morzsás lazac szarvasgombás, ricottás szív alakú raviolival

Ezt az ételt is a Cafe 57-ben kóstoltam először, a most futó étlapjuk egyik állandó szereplőjéről van szó. Már az első találkozáskor tudtam, hogy muszáj lesz az én repertoáromba is fölvenni különleges alkalmakra. Eredetileg a Valentin-napi vacsora főétele lett volna előtte póréhagymás édeskömény krémlevessel, utána szív alakú chilis csokis desszerttel, ám sajnos rajtam kívülálló okok miatt akkor elmaradt ez az esemény, de a 3 hónapja gondosan kieszelt menüt azért nem szerettem volna veszni hagyni, így átneveztem Ferikém a felhő szülinapi vacsorájává.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mohaessafrany.blog.hu/api/trackback/id/tr395651012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása