Rólam


_mg_6938a_1.jpg

Facebook

Címkék

Címkefelhő
2014.03.13. csütörtök

Medvehagymás, füstöt sajtos háromszögek

DSC_0057a.jpg

Szombaton lemezlovas voltam, ami azt jelenti, hogy vasárnap eléggé másnaposan keltem föl, amit gyorsan orvosolni kellett. Zsófinál láttam hasonló sütiket, ami elég gyorsnak tűnt, úgyhogy átszerkesztettem a saját igényeim szerint. Mivel elég jól sikerült, fölraktam róla képet az Instagramra illetve a facebookra, és azt kell, hogy mondjam, ennyien nem kértek még el receptet, azóta is folyamatosan jönnek a kommentek, levelek és hívások, hogy küldjem át, úgyhogy íme, mostantól bárki megtalálja itt. Szerintem nagyon finom reggelire, de bulira is szívesen csinálnám, vagy akár leves mellé.

Hozzávalók:

12,5 dkg finomliszt
1 tk. só
1 tk. sütőpor
8 dkg reszelt ementáli a reszelő nagy lyukán lereszelve
5 dkg füsöt sajt apró kockákra vágva (ehhez szerintem a parenyica passzol)
15 levél medvehagyma apróra vágva
1 tojás (ebből egy kicsit félre kell tenni a kenéshez)
7,5 dkg hideg vaj kockákra vágva
1 ek. tejföl

A lisztet összekeverem a sóval és sütőporral, majd elmorzsolom benne a vajat. Ezután hozzáadom a sajtokat, a medvehagymát, összekeverem őket, majd a tojással és tejföllel homogén tésztát gyúrok.
Kinyújtom kb. 1 cm vastagra (lisztezni kell közben), tetszőleges méretű háromszögekre vágom, megkenem a maradék tojással, aztán sütőpapírral bélelt tepsin 200 fokra előmelegített sütőben készre sütöm (függ a sütőtől, de kb. 10-15 perc alatt van kész).

egyben_2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: reggeli buli sós süti

A bejegyzés trackback címe:

https://mohaessafrany.blog.hu/api/trackback/id/tr285858295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása